Sedan jag uppdaterade sist har det hänt en hel del. Fokus har röntgats. HD:A, ED: UA. 
Torres har slutat med smärtstillande och rehab. Både veterinären och sjukgymnasten tyckte att han såg riktigt bra ut. Ingen är nog lyckligare än mig. 
Den 9 november har vi även en rallylydnadstävling inplanerad. Med båda. Fokus har aldrig sett en skylt. Så lär bli intressant. 
Den 14 december debuterar jag och Fokus i lydnads 2:an. 
Den 22 Februari debuterar jag och Torres i freestyleklass 1. Ja. Freestyle. Vem kunde tro det?

Då Torres älskar allt som har med tricks att göra och det är väldigt fritt så bestämde jag mig för att börja med det. Så skönt att kunna bestämma helt själv. Bra för oss som behöver ta hänsyn till armbågarna. Så hopp i våra program är uteslutet. 


Lydnadsträning på centralen



Leave a Reply.