Dom senaste veckorna har jag tappat träningslusten för lydnad något kopiöst. Att gå från 6-7 dagar i veckan, till att gå ner 1-2 dagar i veckan är rätt rejält, Och när jag väl har tränat så har det inte varit med den gnistan som jag alltid har, även när det har gått grymt bra. Därför har det mest blivit massor med spårande istället.
 Men idag, när vi tränade lydnad, så fick jag den där gnistan. Känslan över att aldrig vilja sluta för att det är kul. Den känslan är häftig. Den känslan vill man ha.

Inte nog med att gnistan kom tillbaka, så gjorde Fokus sitt bästa lydnadspass hittills. Känslan, attityden, fokusen, momenten, detaljerna, allt klaffade och flöt på. Obeskrivligt. 

Jag ska flytta över den här bloggen till egen domän. Just nu håller en otroligt duktig tjej på med designen. Så inom kort flyttar jag bloggen. 

Igår hämtade jag även min systemkamera jag har köpt, Canon eos 650D!. Lycka. Nu ska jag också lära mig ta massa fina bilder på mina hundar. Blev inget fotande då jag inte köpte ett minneskort, men det fixar jag idag. Så lite senare kommer mina allra första bilder. Har hängt inne på youtube och läst användarhandboken för att förstå mig på alla inställningar. Och i september/oktober köper jag ett nytt objektiv, tänkte slå på "stort" och köpa ett- 
Canon EF 70-200mm f/2,8L USM



Leave a Reply.